Musiclist

2014. július 25., péntek

Eredményhirdetés~

Sziasztok!
Annyira sajnálom, hogy eddig nem hoztam semmit, de elcsesződött a gépem. Elküldtük javításra és csak most kaptam vissza. De még mielőtt valaki azzal jönne, hogy miért nem tettem fel másik gépről, elmondanám, hogy megpróbáltam, de egyszerűen nem akart bejelentkezni a blogger fiókomba. Na erről ennyit. De most már itt vagyok és igyekszem kárpótolni titeket, ezért a sok késesért. Így ma estefelé, teszek ki ismét egy kvízt. Nagyon örülnék egy kis visszajelzésnek, hogy van-e értelme foglalkoznom vele. Mert ha nincs akkor én miért csinálom? :(((
Na tehát akkor az eredményhirdetés és a nyeremények:


3. helyett




















































































































































































Tehát a 3. helyezett kap egy VOLIM TE feliratú karkötőt, ami annyit jelent hogy szeretlek ( szerbül)
Aki kapja az nem más mint, Vizi Angelika . Gratulálok!


2. helyezett
A 2. helyezett egy fekete függőt kap.
Gratulálok Masszi Lizi !

1. helyezett
Az 1. helyezett szintén egy karkötőt kap.
A szerencsés nyertes pedig Nikolett Habi ! Gratulálok!



Csak három jelentkező volt így nem volt nehéz dolgom, de sebaj én még reménykedem. A nevek az alapján vannak, ami alapján az emailt kaptam. Írjatok nekem emailt, és írjátok le a címeteket, pontosan különben nem kapjátok meg! Gondolom tudjátok, hogy miket kell megadni, milyen adatokat, de ha nem akkor majd segítek! :)))  erre az emailre : baba.sweet98@gmail.com :))

További szép napot és este hozom a kvízt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése