Musiclist

2014. július 9., szerda

Verseny lezárás + Kezdet részletek

Na hát akkor a versenyt lezártam. Nem várok tovább :) Hárman küldték el , és nekik nagyon gratulálok. Holnap meghozom az eredményeket egy rövid magyarázattal illetve, hogy mit kapnak ajándékba :) Kicsit azért szomorú vagyok, de sebaj, majd legközelebb.

De a mai poszt 3 részlet a Kezdetből :)

"SZEPTEMBER 16., KEDD
-      Kedves Virág, sokat gondolkoztam a dolgozatodon.
 -Tényleg? – csillant fel a szeme.

-Igen, azt hittem valami vicc! – komorodott el Kardos egy pillanat alatt, és arcán dühös kifejezés suhant át. – Mégis,hogy gondoltad, hogy az A betűk helyett csillagot rajzolsz, és hangulatjelekkel tömöd tele a dolgozatod? Rómeó meghalt, szomorú jel- olvasott bele Kardos a dolgozatba, mire az egész osztály röhögni kezdett." ~Leiner Laura SzJG Kezdet~

"SZEPTEMBER 18., CSÜTÖRTÖK
- Felmayer!
- Igen, tanár úr?
- Elmondanád, hogy a rajzodon mi ez a sötét folt? - mutatta fel a lapot. A fél gyümölcstálat kitakarta egy kerek satírozás. 

- Az Gábor feje- közölte.- Nem láttam tőle rendesen!" ~Leiner Laura SzJG Kezdet~

"OKTÓBER 22., SZERDA
A színpadon éppen Kinga üvöltött tisztán artikulálva, amitől Virág felriadt. 
   -Ez már Petőfi?-biccentett a színpadon álló Kinga fele. Arnold előrehajolt, hogy rálásson Virágra, és lésajnálóan megrázta a fejet.
   -Ez október 23.
   -Na és?-pislogott Virág.
   -Aludj vissza, majd március 15-én felkeltünk, és akkor képben leszel - susogta Arnold.
Virág unottan megvonta a vállát, és ujjaival még inkább a szemebe fésülte a haját. Szerintem visszaaludt."
~Leiner Laura SzJG Kezdet~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése